本來以為今日會好悶!11點起身都冇野做`
玩下電腦,,12點幾牙邦上左黎陪我=]我都冇咁悶,,
1上到黎佢就訓教...2點半佢迫我著短fu落街食野_..
食到差不多3點佢係時候要返學校luuu.,我又返屋企*
返到屋企同牙豬講左陣電話.,約左5點鐘//
不過4點11先出門口;:成5點半先去到佢屋企`
換埋3就去左數碼果d行陣'''係珍寶買埋野食就搭車返學校勒'
返到去都係行行企企.,都冇乜點同佢講野.,廢事阻住佢同姣婆講野喇~
跟住1直坐係個BABY隔離睇表演.,牙豬勁中意佢!
等埋牙邦佢表演完.,就同佢&牙豬去ABD>>諗左好耐食咩*
行黎行去都係去食甜水=)不過又見到果D姣人..
跟住諗住去食炸野..點知又冇開><牙邦呃人咖..
之後又行左好耐.,決定去7-11叮野食!食左個米粉**
食完就同牙邦搭車返屋企嚕~諗住叫佢上黎坐陣::
點知媽咪佢地落梗車囉.,好彩冇俾佢地見到!!
之後牙邦就走左嚕,,我就扮哂野咁行返去屋企))
媽咪仲話公司比左個BIG PRESENT佢添...就係炒魷!!
咁又冇左份工啦...以後屋企又有人嚕......
|