今日又要表演la"遲左起身,,媽咪又唔俾我出街食早餐..所以食左少少野就出門口喇_事關 要去東邨陪波波1齊返學嘛*同佢食完野就搭車返學校,,返到去牙YU都未返>>跟住練歌啦,,之後又唔駛練啦喎_好無聊咁周圍行....去完HALL練左1陣就放LUNCH""個個都唔知食乜好..牙YU同波波係度玩[死亡雜作]哈哈,,係咁係度拍野""LUNCH等埋牙詩就去食LUNCH,,
返到學校就要搭車去赤柱嚕,,架車好DUN>>最後仲6個1齊DUN起哂囉]]哎也…整親個PATPAT添><去到綵排完就開始LA..真係比牙YU笑死也XD無啦啦做動作!最後見到波波屋企人黎左..有D想喊...表演完搭車返學校等埋波波就返東邨食野*之後去食西米露,,唉-傻左牙><跟住就搭車返家LA]
|