成個禮拜無寫日記嚕*都5知有乜好寫..[[不過真係好頂5順D人!!姣到去我老公度..好心要姣就死開D 姣其他人喇!!唔知訂,,駛5駛我成個醜字刻係你個頭度牙..唔知醜]]
今日自己返學,,見到個個都咁勤力攞住本西史書溫,,真係好大壓力""打鐘::mats堂d數唔多識計_無無聊聊咁..pth&geo都係半睡狀態咁聽書'悶爆!!小息落左去食野*chi堂勁肚仔痛囉!!痛到epa((lunch同波波入邨,,兩個都冇食野^返到學校係課室影相"笑屎//
跟住music吹笛,,識識地la::唱歌-好好聽/\/\ hist要測驗laaaaa...好驚牙!!!完全1條都5識..問答簡直係亂黎!!!哈哈=.=最後英文堂dict*唔識牙><牙屍錯左7個啊..搞到佢喊添..放左學同波波,,牙豬,,拉基,,牙范出去香港仔訂波3//揀左勁耐囉佢地,,真係婆媽*揀到5點,,波波走左""之後就去南記食野,,食左成個鐘..返到屋企6點半>>又俾人鬧..
|