hi!  我係風之子!請各位多多指教!XD

2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天


exam's day 開心

 Today ,I have ENGLISH EXAM.i am very a scared(好似spell錯!).But 考完都5係好難啫!Hope i can get good marks la!加油!明天要考中文!加油again!

 




2007 年 6 月 10 日  星期日   晴天


e 愉快

在此同各位說聲先SORRY!因之後1星期,我也5 write  blog  ga  la  !  

888888888



« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »