hi!  我係風之子!請各位多多指教!XD

2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


非常開心第6天-畢業日營 愉快

today , i go to 畢業日營with my class mate

want5want to know we play???

we play 桌球,壁球,排球 and射箭!!!!!!!!

first, we play射箭<<<very  good  to  play>> we play about  1 hour la!

suddenly,落大雨(救命ar,help!!!)

secand,i play壁球  1mins   <<<hahax1000000>>>\

third,we go to  eat lunch<<<<very fffff  uuuu   lllll llllll  ar>>>>

after,又打桌球(((((very  good to  play)))

but  有d都幾大ge問題!!!

want to  know???no la!!because i don't want to 俾人打ar!!!

lastly ,go  home lo!!!

 




2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  


« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 14 | »