hi!  我係風之子!請各位多多指教!XD

2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


no time no see la!! 愉快

    long time no see大家la!!! sor!!十億個sor  ar!!!

   我派到迦密ar!!!so happy!!

   so  today 我去咗there參加分班試!!!

   見到many  fd  ar!!

    5say  la!

~~~~~~~~~~~~88~~~~~~~~~~~~~




2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天


舊事從提第1天 愉快

 今日除HINSON又話need 回條,but 自己又5開手提!!<騎呢得佢>都冇咩特別!!

  so  today 's 主題都5叫舊事從提la!!!

咁就say  謝師宴!!

 嗰day,我一家都go!!

we坐下after!!

 就dinner

 then,拍下照!!!!

 送禮

 lastly,返home!!!

 好簡單咁say完!

8888

 



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 14 | »