今朝同南..細傑返學..返到去對卷
科科都唔合格.英文3份得個21分'''電腦:21...中文唔記得..maths:我個10分都好^^....
我個班都幾多人0分-.-''我化學mc有9分
放學同星..牙B...南去搵細傑跟住去天盛...去天台坐..牙B講d野好好笑...;;
跟住去左小寶屋企等佢換3...跟住去銀座小寶買電話..買完行返天盛..跟住我返屋企...