今日2點出去..星話嘈交..去到天盛..
我就去搵佢地..跟住講成件事比我聽..
條友就係以為好有料-.-''佢叫左20幾人落黎..
跟住搵班人嘈..跟跟下冇啦啦唔見左佢地我地班fd話見到佢地去左天耀...
我地就去天耀搵..搵黎搵去都唔見人-.-''返返天盛...點知佢地就係天盛..
跟住就有都幾精彩既戲..最衰冇打架睇拉
跟住同星..魚旦..細傑..耀中..小寶去傾計.(佢地個個都飲..我冇飲)幾乖^^
11點幾我就返屋企..(星...魚旦...耀中..細傑去元朗)..