今日4點幾出去....搵耀中落黎佢買完野飲..跟住去足球場踢左陣波...星同魚旦去搵人...我就同(蘇錡.耀中.大寶.肥星)周圍hea...悶!!...到左7點幾就同蘇錡去搵星同魚旦食M記...跟住返天盛打波...打完波魚旦..星..小寶佢地飲酒;;到11點幾我同星就返屋企.....!!今日好悶!..
講夠了 聽過了 愛到不可愛了!! 沒法可解釋的 也已經心照!!! 相信了 知道了 見到不想見了!!! 做什麼都不再興奮的心跳!!!!!