今日朝早去搵星..魚旦個d一齊返學'
今日考試考英文好彩頭個2份卷識識地@@2份都做90分鐘!!
考完頭個2份卷就同星..jj去天盛搵埋魚旦上天台食飯盒~跟住煲煙同吹水(:
到左1點7我地就返學校考聆聽..2個鐘-.-''一開波唔識聽就係到同jj係到傾左陣計..就係到9坐**
考完返屋企換3出去搵星..魚旦個d..8點幾去食M記^^
食野返返天盛打左陣波..到左11點幾就返屋企!!
唉!!