|
|
2010 年 10 月 22 日 星期五 
2010-10-22 |
|
|
唉..本黎有得去caMp既,點知一個颱風就冇左Q^Q
勁saD.有d想喊囉=333=
仲要番學喎..痴線嫁!!!!!!!
-_____________________-
今日,,都幾Cold下,,隻死豬仲要遲到囉`
由搭半等到搭9都唔見人-0-"
真係有點兒想打死佢@>@
之後自己走先,,搵旦旦^^
thEn,,上IS-V-
好專心^^開學咁耐都係第一次咋-.-
因為比misS調散左我地果邊果兩組t^t
牙豬由我既後面調左去我既前面..
牙旦就調左黎我地組=]
但係我地果邊仲係好嘈*v* 呵..
不過我同牙旦定左一個約定--唔準傾計,專心上堂^^
小息完左上eNg x2,,miss勁好!!
聽歌=] v.v.v.v Gd
牙豬你再嘈你就死緊! 唔好怪我做傻事牙=3=
一打鐘同kaka沖左落去canTeen..
好彩姐,,如果唔係就排死人喇`
幫旦同豬買埋,,死豬又唔幫手拎-__-
打你...
食完上去挽^^
呵呵,,笑死我喇!!
kkk.........................................
我真係唔識點形容佢喇=0=
其他班d人都黎睇-v-
之後mThs,同Pe..
兩個禮拜上3次pe,,就死,,
我地就考標槍,,男仔就有得玩___真好`
考完都唔知自己幾分,`
thEn..番上課室,,me+豬+KAyI挽埋d白痴野=p
好傻仔啊*v*
之後換3走人..
比我估中左牙旦會唔記得拎佢對鞋-v-
真係了解佢0v0 kkk..
nExT,去左m記食野`
旦同kayI痴左線了@.@ 係咁講埋d....
豬&me都聽到無言=.=
TheN,,反歸`又要煮飯._.
自己煮哂成餐飯=v= kk...
____________________________
hOpe聽日唔好落雨,,就可以同旦旦去睇童眼喇^^
莪要c0MmenT!!^33^ |
|
|

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 85 | »
|