我已失去所有 ;1切再也沒有`
  

hingbaby
暱稱: HiNg_ 卿=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
卡`哇依l.呢 `之雞囝
鐘.鐘=
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 10 月 22 日  星期五  
                                                                                                                                                                                           
 
 
2010-10-22
 
 

唉..本黎有得去caMp既,點知一個颱風就冇左Q^Q

勁saD.有d想喊囉=333=

仲要番學喎..痴線嫁!!!!!!!

-_____________________-

今日,,都幾Cold下,,隻死豬仲要遲到囉`

由搭半等到搭9都唔見人-0-"

真係有點兒想打死佢@>@

之後自己走先,,搵旦旦^^

thEn,,上IS-V-

好專心^^開學咁耐都係第一次咋-.-

因為比misS調散左我地果邊果兩組t^t

牙豬由我既後面調左去我既前面..

牙旦就調左黎我地組=]

但係我地果邊仲係好嘈*v*  呵..

不過我同牙旦定左一個約定--唔準傾計,專心上堂^^

小息完左上eNg x2,,miss勁好!!

聽歌=]  v.v.v.v Gd

牙豬你再嘈你就死緊! 唔好怪我做傻事牙=3=

一打鐘同kaka沖左落去canTeen..

好彩姐,,如果唔係就排死人喇`

幫旦同豬買埋,,死豬又唔幫手拎-__-

打你...

食完上去挽^^

呵呵,,笑死我喇!!

kkk.........................................

我真係唔識點形容佢喇=0=

其他班d人都黎睇-v-

之後mThs,同Pe..

兩個禮拜上3次pe,,就死,,

我地就考標槍,,男仔就有得玩___真好`

考完都唔知自己幾分,`

thEn..番上課室,,me+豬+KAyI挽埋d白痴野=p

好傻仔啊*v*

之後換3走人..

比我估中左牙旦會唔記得拎佢對鞋-v-

真係了解佢0v0    kkk..

nExT,去左m記食野` 

旦同kayI痴左線了@.@    係咁講埋d....

豬&me都聽到無言=.=

TheN,,反歸`又要煮飯._.

自己煮哂成餐飯=v=  kk...

____________________________

hOpe聽日唔好落雨,,就可以同旦旦去睇童眼喇^^

c0MmenT!!^33^
2010-10-22 09:19 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]