嘩....好耐冇上Qooza添 @___@ 之前電腦壞左所以冇得上 再之前忙到七彩...連上msn呀facebook都冇乜時間 岩岩番翻學第3個禮拜 >__< 極多野要做 唉… D人就好啦 依家summer holiday >__< 我都想放假 依家乜都唔想做 最好就坐係到hea下hea下咁就好啦 依排心情: ok啦 忙就忙左D 其實我冇乜野可以寫 日日都咁 番學放學 做功課 保習 都幾......好嫁 =__=" 唔知仲寫乜好 今日就寫住咁多先啦