蘿蔔個blog
歡迎黎到我個blog,上黎唔好淨係睇,記住留cm呀,你上黎睇完唔留cm我會知嫁
hinsanlo
暱稱: 蘿蔔
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉打Xanga
對卷日
測驗的終結
悲慘的測驗
黑仔的日子
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 49
今日人氣: 0
累積人氣: 1204
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天


國慶後的返學日(愛上MIZUNO的鞋) 愉快 分類: 未分類

尋日係國慶,成日響屋企做功課,之後去左買鞋,買左對返學用的波鞋,今日就有PE堂,就要用,幾好跑,又係MIZUNO,連續買的2對鞋都係MIZUNO!遲D又可以買多對adidis

今日本來諗住同鍾伯去飯檔食lunch,點知Alan又響度,所以同阿飯去左街市食,食左個羅絲份溝抄河份,又食左串魚蛋,都係$11,勁平

正方體(馬景?)好鐘意搞我個筆袋D野,今日成個筆袋比佢攞左,又玩我枝有post-it的筆,真係慘!

放左學諗住去睇醫生,點知去campus tv,冇睇醫生,haha

Jekyll&Hyde張工作紙勁難做,唔識做,聽日返學問人

composition correction做到痴線,要全部抄一次,305個字,搞到我枝筆就黎冇墨



2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天


double chan超底能 不滿 分類: 未分類

 double chan翻舊數,幾日前D功課都要搵翻出黎留我堂,tense個test錯1個抄10次,咁姐係錯1個改30個字,我總共要改1770個字,改到手軟,痴線嫁   

尋日打風,過左1個打風的舊曆生日,勁難忘 

今日又欠功課,今個period第3次,阿飯今日走堂,1張白紙送比佢,底死  

 



2008 年 9 月 4 日  星期四   陰天


我愛班草!! 開心 分類: 未分類

雖然今日係陰天,但係今日好開心呀!仲開心過晴天呀!今日好多開心野呀!

首先,就係RE堂,班草選舉,阿飯當選,以前1B的驕傲

跟住,就係中文堂,冇做金庸,又冇比人罵,都冇比人罰

跟住,又係中文堂,冇Bring書,老師冇用書,又冇是

跟住,劉紀言又話我知我入到campus TV,仲係production team,勁開心呀

跟往連放3日假,仲要勁少功課,仲開心呀



2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


好野!!終於做完做得果D功課 開心 分類: 未分類

 好野,好野!!終於做哂做得果D功課啦,好開心呀,好想開香檳慶祝呀

終於搵到人措chap.2比我啦,勁開心呀

聽日要返學,好唔捨得,唔捨得暑假,嗚嗚

 



2008 年 8 月 29 日  星期五   晴天


點算,仲未做哂功課 不安 分類: 未分類

 shit!!!D功課仲未做哂,maths仲有差唔多1半未做,做左47題,仲有43題,點算呀!

有冇人可以借I.S. book A同book B比我抄呀,我唔想做exp呀!唔該,唔該

英文唔記得做listening果part,唉,唯有欠是但一份啦

仲有呀,有冇善長人翁or施主or好心人可以借maths chap.4本問題比我呀,我果個chapter唔見左呀,唔該,唔該

如果可以幫到小弟,你地的大恩大德,小弟沒齒難忘!!



2008 年 8 月 22 日  星期五   颱風


又打風!!唉 鬱悶 分類: 未分類

 今日又打風,仲要打到9號風球,搞到我冇得打羽毛球,又冇得去游水考試,又冇得去表姐度食飯

唔洗考試都好,因為要游800m自由,200m背泳,200m蛙泳,100m蝶泳,help me

淨係游800m自由都死左,仲點游其他,唉

打風勁悶,響屋企唔係打機,就係睇電視,悶悶悶悶.....



2008 年 8 月 14 日  星期四   晴天


Yeah!又去完旅行 分類: 未分類

 嘩嘩嘩!前幾日又去左旅行啦,去雅居樂,雖然去過n次,不過好過冇得去

以為奧運開幕個點火會好好睇,點知悶到我差D訓着,我大伯仲要響隔離係咁大叫「中國加油」,勁煩

好想知同邊個一班,最好唔同朱pig碧or肥王,我已經心滿意足

仲未買到school bag,我果個好煩果個大伯又話送個$3000以下的school bag比我,咁我唔客氣啦



2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


去左睇戲,打保齡 愉快 分類: 未分類

今日,去左奧海城睇左齣勁底能的「太空奇兵•威E」,想睇「mummy3」,點知果個時間冇,只好睇「太空奇兵•威E」,唉

尋日用過塊super light,勁好用,洗左我幾百蚊

去富豪打保齡,打左2局,一贏一書,是但啦,玩吓姐

跟往返屋企玩monopoly

去動漫節的日期又ch,ch左8月4號,因為果日會考放榜,又係weekday,應該會少人D,其他照舊



2008 年 7 月 31 日  星期四   晴天


好野!買左新羽毛球鞋同球拍 開心 分類: 未分類

 好野!!^o^買左對新鞋,$380,幾好着。

又買左塊新拍,仲要係super light,渣左上手好似冇野咁,勁輕,拉埋條23磅的線,重左DD,不過仲係超輕

遲D又去雅居樂,今個暑假第三次上大陸,但係本人認為去龍崗打波係最好玩,事關長「龍」水上樂園,我已經去過2次,雅居樂去過不下10次,悶死

今日睇左成2個hour電視先去做hw,係我今個暑假第一次做hw,做左英文,做左1個chapter多D,好野,不過期他未郁過,超悲哀

係wor,去動漫節變左8月3號,去到先買飛,時間照舊係下午,一張飛賣$25



2008 年 7 月 30 日  星期三   晴天


Yeah!!去完龍江打波 開心 分類: 未分類

 尋日八點幾先返到香港(P.S.係夜晚),好累,不過好好玩,下次有得去一定去

果度間酒店勁正,D野勁好食,好開心

打完波,仲可以買新拍,買新鞋,不過要自已比錢買拍

今日本來打算10點起身打機,點知訓到12點,唉

想搵人去動漫展,但係冇人復我,嗚嗚,我唔想自已去呀

日期:8月3號  時問:下午  人數:不限