尋日係國慶,成日響屋企做功課,之後去左買鞋,買左對返學用的波鞋,今日就有PE堂,就要用,幾好跑,又係MIZUNO,連續買的2對鞋都係MIZUNO!遲D又可以買多對adidis
今日本來諗住同鍾伯去飯檔食lunch,點知Alan又響度,所以同阿飯去左街市食,食左個羅絲份溝抄河份,又食左串魚蛋,都係$11,勁平
正方體(馬景?)好鐘意搞我個筆袋D野,今日成個筆袋比佢攞左,又玩我枝有post-it的筆,真係慘!
放左學諗住去睇醫生,點知去campus tv,冇睇醫生,haha
Jekyll&Hyde張工作紙勁難做,唔識做,聽日返學問人
composition correction做到痴線,要全部抄一次,305個字,搞到我枝筆就黎冇墨
|