|
2011 . 08 . 02 星期二  |
哈哈哈哈哈呢幾日過得幾充實. i like it:-)
上度網既感覺真係好爽. 唔洗成日靠近窗口喇終於:-P

話時話, 我屋企就咁俾d裝修佬整一整 我覺得間屋幾大hehe

為左紀念我第一次飲哂成杯starbucks既咖啡 我要影得佢haha
因為杯野幾甜我幾鍾意! like:)

牙已cool. 第1次同埋最後1次既彊屍牙相:-( (不過見唔度樣ha)
家下cool牙cool度想喊, 無得大啖大啖咁食野:@

去左動漫節:D 見度有海賊王即刻勁勁勁勁勁勁爆開心:$
買左個啤牌同拼圖. 不過好怕俾阿爸鬧我買puzzle=.=
跟住俾個xbox360 kinect 吸引住我啊:-( 同阿哥玩果個dance central2同賽車
整完間屋一定要同阿哥夾錢買:@!

去左探我隻狗狗, 見度我地仲係咁興奮
無忘記度我地我真係好開心, 不過你宜家好污糟又臭, 無攬你我感度抱歉!
|
Update in - 2011-08-02 02:44 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|