ÖÖÖÖÖÖÖÖ
唔開心唔開心唔開心!!
第一次明白知道不如唔好知.. 第一次覺得分班後會唔開心.. 第一次覺得暑假真係唔好受.. 第一次後悔自己揀左物理科.. 唉.. 點解會咁唔開心嫁:-( 係咪因為無得同好朋友1班.. 家下真係唔想讀物理科, 想讀化學..!! 真係無法想像開學之後會點樣, 有d難受a_a