|
2011 . 01 . 21 星期五  |
呵呵呵:P 今天又係一個愉快天~
無意中作詞作曲唱左首Youre so beautiful haha!
做功課班長開始做度我習慣喇.. 為我班服務! 很好:)
真係感謝鈞源兄會幫我拎功課下去;D
今天整天都係溫英文小測 不斷為自己洗腦...
小息我好鬼勁!! 食左蘿蔔糕拉麥樂雞拉痴飯拉:P
本身仲以為俾人捉添啊haha
然後中文堂係度教劉佩英文 可惜我知你聽唔明
因為我都知我表達能力so bad:S
lunch淨係買左枝雀檸飲 小息食太飽:(
番度去又教人喇haha 可惜佢地又聽唔明xd
最後英文小測! Vocab不出我所料 真係咁樣出haha
做完後我好小心檢查答案 希望有個好成績:)
放學又同康琳食糖蔥餅 你俾我傳染哂喇B-)
真係無諗過原來今日個小學聚會會有人打俾我問我去唔去:(
亦都估唔度我曾經既老友咁想見我:(
|
Update in - 2011-01-21 09:48 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|