Lau Man生日快樂8o|!!!
生日禮物係咪令爆呢:S?! 快d加倍多謝我:D
今日為左漫畫為左送禮, 搞度要拎袋:( 重死:@
集會, 集左好耐x) 同562, 芬勁大聲去唱校歌!!
中史, 出奇地精神:S 明明朝早仲起唔度身:(
數學, d人成日駁調位:p 雖然我都想:D
世史, 悶度:S:S:S 用文字好難形容:(
地理, 唔係562同我講, 真係唔知佢皮膚差度...
中文, GONE TOO SOON:D!!
PUT, 我地班普通話水平高, 我知(Y)!!
LUNCH, 食珍珠雞:0 去百佳買粟粉, 研究左好耐:S
英文, 連堂, 眼訓死:( 休息果時又無哂睡意:S
放學去左同562買家政料, 去度百佳果時,
見度唔知邊個既婆婆定唔知嫲嫲, 跟住係度用普通話傾計:(
跟住番度置樂:( 突然覺得自己好失敗:@
我想去努力, 但最後失敗了..
只能說我輸了~~ 也許是你怕了~~
|