|
2010 . 09 . 10 星期五  |
Raise me up~~~ 番度學校聽度呢首歌,
好唔錯(Y) 但我真係淨識呢句:(
英文堂, 連堂啊, 生不如死, 死不如生:(
講真, 我真係由細唔鍾意英文堂!! 雖然f.1曾經有過-v-
電腦堂, 笑哈哈變臉術(Y) 我畫得令爆v_v 雖則無人望下- -
音樂堂, 試音!! 原來我大聲左:D 佢話我聲線唔錯, 我最驕傲其實係呢樣xd
中史堂, 我發現原來我拎錯3下xdd 不過我見度某人都有x)
數學堂, 我果然神童xd 1堂之內交得功課x) 雖則好多都交左-.-
LUNCH, 去街市買野食(Y) 食完個冷麵肚痛:(
之後等果d咩教師日d唔知咩心意拉, 有讀我地果個x)
之後佢又係播Raise me up! 我地注定有緣!! 之後係咁同562唱:p
通識堂, 睇住我隔離玩扭計骰, 好威好勁!!
之後我笑左好耐有條友唔知自己俾人玩緊xdd!
中文堂, 我老友作文好勁! (並唔係本人果個-_-)
死火拉:( 日日係咁唱歌唔係辦法,
可能無左個人係我側邊日日聽住佢唱歌:(:(:(
|
Update in - 2010-09-10 07:24 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|