|
2012 . 09 . 11 星期二  |
番左一個禮拜有多既學,我淨係準時放過一次學haha
嘩,好忙啊好忙啊好忙啊好忙啊… 咩生活來…
其實我想放慢速度好好繼續享受我輕輕鬆鬆既人生,然後係屋企hea…
我要日日都記住啦啦隊個step… 之後得閒記得既話要洗腦
跟住得閒專注係學業上哈哈哈,我要每三日溫次書!!
不過做度先算啦hahaha,其實我真係唔想得個想啊屎忽鬼…
話說星期日好無聊咁去左元朗食野之後又番屯市行
之後去好耐無去過既puzzle舖,嘩,一入去聽度我愛人首歌
點算,我真係同我愛人心有靈犀,跟住開開心心買左1000塊puzzle
wahahaha本身打算買唐老鴨,但我後來發現原來有路飛!
點算,原來路飛比唐老鴨更重要hahaha 真係猜不到啊猜不到啊~
我頂- - 我智障度呢個地步…… 抵我小學雞= =!
算啦,就來十六歲喇,低能多幾年就可能無得再低,繼續低能智障算︰(
其實每次打Blog我都覺得自己係度自言自語緊哈哈哈- -
|
Update in - 2012-09-11 09:41 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|