|
2012 . 09 . 24 星期一  |
hehehe. 21號果日. 陸運會曬度個鼻紅哂. 好神奇.
果日沖完涼見度自己咁樣簡直驚嚇了haha
22號番去練啦啦隊:P 原來好多人個鼻曬度紅哂. 笑左哈哈.
練完之後同超人欽公去左食譚仔同即興碌ling hehe.
兩條友仲唔信我贏硬同真係識碌:S 一碌就嚇度佢地呆哂真係笑死.
其實我真係好鍾意碌ling=,= 就係唔知點解hehehe.
23號. 8點半起左身. 本身仲以為會練啦啦隊. 仲等我唔想繼續訓落去.
24號陸運會第2日. 痴線5點半醒- - 跟住6點半先出門口-,-
跟住又曬左成日. 嘩. 我家下真係好驚太陽. 見光死........
lunch先來落雨同行雷- - 搞度之後唔洗啦啦隊同班際hahaha
都唔知點樣係學校啦啦隊啊救命=,= 學校so funny.
之後同家怡超人去元朗食b仔. 去完番度屋企都攰死.
grey house真係笑那死我hahahaha.
懊惱. 聽日身體檢查. 我唔想出街救命.
|
Update in - 2012-09-24 09:15 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|