|
2012 . 10 . 03 星期三  |
wahahahahaha. 10月了10月了. 10月真係好正點算haha.
終於就咁3號了. 15歲既最後一日啊haha. 好神奇! 好不捨!
陣間就咁16歲. 好快!!!!! 但真係無乜點變度=,= well. 依然低b.
唔知點解. 成日一生日前或後都特別乞仔:s 前幾日先整損腳指公. 乜料-,-
我希望生完日之後可以幸幸運運. 平平安安. 最多我聽日繼續乞仔. 有幾乞得幾乞喇.
呵呵呵. 尋日同傻仔睇賤熊hehe.
其實我無諗過睇場戲就會俾成家知道哂咩關係haha
不過算數啦haha. 唔洗就住就住very good (y)
|
Update in - 2012-10-03 08:43 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|