不想來的,,,還是又來了//______________\\
點9先出門口...落到去,,成成還沒有來....ok''**
係度等啦..好驚佢遲到...但佢早已過了我們約的時間了...**
之後..見到佢...成成就跑緊過黎...''=-=''
唔知點解..覺得好凍凍呀...返到去...個prefect..好像想捉我咁..**
but冇..聽日還是要小心一點吧..不然.....kaaka**
返到去.溫書溫書...但好像沒有吧...因為好凍..dwind 好似吹過黎咁
凍凍地..又涼涼地**上去..考中文先...LISTEN...兩個野...
第二個好玩野...'''45分鐘..就係咁過咗去...;;小息..
好似勁快完咁**英文,,又係羅倩kei**英文...算吧啦''
voca真係...'''唉唉唉,,poem個度....;唉唉唉唉**
之後上咗locker...之後就走了...聽日中史n數學..
仲有三日就完啦...addoil!!
|