今日班會比賽啦...**哈哈''又係redcross bbq...ahah
haaaaaaaaaaaaaa**返到去..換33...**akak
早讀堂,,係度溫書書啦..數學..就小測..最後個兩題**
唔多識囉...算數..我冇咁勁啦...''成成識做呀..!!**
連林重都唔識最尾個題..!**測咗成堂**pe
地濕濕冇得出去玩啦...係雨操玩啦**哈哈..又同個譚wing之一組''
算啦...當佢冇到咁滯.//有次嘉欣..大力得滯...撞中佢個頭..ahah
唔使換33...**上返去..之後同柔柔包包去咗聽歌歌**
上視藝...有個雞雞好搞笑嫁''!!哈哈''睇埋d 片**
哈哈'''**有d幾好笑啦..又落埋去睇...好搞笑呀..
lunch..去拎飯飯啦..又播陸運會d野..**唉...-0-''**
lunch..搵柔柔..點知佢係更衣室...**ok//
中文...講問答.;..**英文x2..睇戲...幾好睇,....
細個陣個russ..好qq呀..haha..**之後拎通告俾miss就練波..
之後..今日係班會歌唱比賽...遲咗好耐先開始..我地要偷偷地上去..
琪琪黎毛佢地成4點幾..**左右先上去唱..--緊住louis話第5隊..
咁我就上去啦..**烏冬講緊..**andthen...到阿q佢地..
得herman唱咁...andthen到我同柔柔啦///驚驚...**
ahah..話咁快就唱完啦...落返去啦...出到門口..譚wing之就話..
邊個渣咪呀..夠鐘還機啦喎....我就同佢講,.唔知喎..咁就落咗去**
落咗去冇幾耐...又要同黎毛上返去..ok哂囉...***
同柔柔拎到獎喎..都係柔柔勁勁..哈哈..黎毛都win咗呀..
落返去,..打咗陣..就解散..又上返去....佢地係度唱得上海灘呀..
哈哈''miss曾n 戴sir..**andthen都完啦...落去bbq啦**
透爐都搞好耐**andthen6點幾差唔多燒啦...同森森佢地燒啦
都幾happy喎...小fing佢地又唔燒..算..啦..我敬老,...**
ahah...有燒俾佢地食**唔唔..之後8點幾執吓野...之後又冰冰玩野啦
andthen睇埋天幕下的戀人大結局..就走了..**
http://hiuman15.matchren.com/files/hiuman15.htm
玩呀..''要打野嫁..!!
|