恭喜哂...win咗最後一場...華英,,,!!**勁勁呢...**
約咗成成..佢係我樓下等..點知落到去..見唔到...
so行吓睇吓撞唔撞到佢啦,,,,見到...食緊ice cream tim**
去圖書館..見到tobey呀..n auntie...
一齊搵書書...做book report呀,,,eng...成日都要做,,
之後上去,,睇吓diyd書....專題個度既野...之後同成成tobey去咗新都
行行吓..睇吓野...呀'''**想買多個細細地既袋袋tim''
睇啱...but冇哂錢錢...等遲d有錢先啦**haha....之後就返home**
|