haha,,今日早d返,,返去做中史assignment啦,,,
哈哈..上返locker.,.拎返本野落黎,,,''就做啦...
自己做,,,太乖了...but後尾就,,,,,,,,,,,,,,,,,哈哈..''
andthen冇早會....戴sir未黎啦...係度做功課
so good,,,做埋pth assignment 啦,,,哈哈'''
做完,,呀sir就黎啦...;;早讀了..睇time for student..
拎錯呀ying個本...拎咗落黎先知拎錯...=-=''kai咗tim
但呀ying冇發覺我拎佢個本睇囉..ahaha**醒呀,,
andthen..中史,,對assignment,,,''係佢自己係度成日講癈話''
緊講唔完嫁,,''開窗都講一大輪...''關我地咩事呀,,haha..
算了吧...''一個cycle先上一堂...''哼...eng啦,,,
成成anderanie教書書啦,,,柔柔又是沒有帶了..**
又玩game..成日都玩game,,,但我從沒有參與,,haha
小息..唔記得做完d咩,,算啦..haha,...;;;去咗換33**
pe.,..打badminton..同賴賴佢地打得好開心..but好快上完囉..
數學...做數,,開始難了..haha...''蔣sir好好笑呀,,haa**
好多功課囉,,,''-__________________________-''
hurt,,''lunch,,,食完,,,'''琳琳喊,,唔知咩,,之後聽louis講啦
herman做既好事...''好好,,中文堂,,,''miss見佢喊,,,
叫佢去洗面面啦,,今日中文都ok遲入正題啦,,,就係教書..
係度講家長日呀..''成績呀,,個d野..''''isx2...係度睇film,..
apollo13''幾好睇呀,,,好精神咁睇佢,,,勁勁勁想睇埋去,,
but唔夠time...唔知落唔落返黎呢,,,一定要落返黎呀,,
放學,,,練咗陣開波,,就走得,,佢地聽日兩隊都比賽呀ma..''
換完,,,同成成芝芝去南fung買野食啦,,緊住陪咗成成去搭車
miss咗幾架車,,唔俾成成上車呀,,haa'']]之後成成上車,,
芝芝又送埋我到樓下啦..haha...;';太好了...
ps...明天女排n男排都要加油呀,,!!
|