今日咪又係咁返,,我做哂功課啦,,但係我冇帶社會工作紙呀,,**
上locker個d啦,,;;拎咗瓦時份報紙黎睇,,-**haha,,**
oral,,最後一堂對mrs.siu啦,,happy,,;;yoo..''
社會,,講埋d野,勁唔想聽,,***-__________-''
小息..係度整fashion show套33啦,,;;
andthen同陳雯AND瓦時係度打,,haha,,**
陳雯俾我狂摑,,,;;笑死我啦..**..........''中文啦,,,
佢話我d前"蔭"長囉,,我又唔多覺,,''**之前仲長...--
pth睇野,,頂...矇既,,**仲要我地個個講一個吉祥語...**
我講咗闔家平安呀,.haha..**lunch..陪嘉欣落去拎啦,,
andthen同呀ying金魚and婷落去食麵麵,,**
食完上去拎書包..我好like孭書包..但係孭一邊囉,,**
搭98d...坐到我呀...暈吓暈吓咁,,**去到個度,,勁多學校,,
原來呢場係俾學生嫁,,**分三幕..第一幕成55分鐘啦,,**
andthen第二幕32分鐘啦..最尾42..''初初有d悶嫁,,;;
之後都ok既,,前面班細佬好搞笑,,應話我呀我呀,,個d,.**
5點幾散..''同呀ying成成琳琳去咗行吓,,緊住見到陳雯and冰冰咁咪連埋佢地
haha,,,去咗sogo睇吓,,,緊住想去m記,,
但唔記得邊度有m記,,**so打算搵地鐵去藍田啦,,but搵極都搵唔到..
ok..之後見到新世界有m記就去啦,,**陳雯and冰冰買完就走,,
剩但我地4個...''6點幾走人..6點9去到mtr啦...**
7點幾返到home...**
|