呀婷生日快樂..''!!
好..今日冇乜野做..起身''睇TV..
之後傾電話WIF成成N JASON傾賣書D野..''
好想打爆JASON呀..吼吼**3點..
成成打黎話遲D..''``之後去OK等佢..陪佢買完野..
就過圖書館...=-=JASON黎咗LU..俾書佢賣''
勁幫成成喎佢...!!ANDTHEN一齊去圖書館''
見到楊儀呢...HAA..借書呢她仲要係借紅樓夢
..估唔到呢``HAA..''同成成落返去還N借書..
借完..等JASON..俾返D書佢..之後WIF成成走人
GO NEW METRO搵吓瓦時..去到NEW METRO..
兒童節OK..馬俊偉個D呢..MISS HONGKONG
都係個度...OK''**周圍逛吓咁啦..去M記買野飲..
順度換埋HELLO KITTY哈''我換咗綠..成成換橙``..哈''
緊住去DSALON..睇吓見唔見到瓦時..答案係..冇的
之後我想食野..''就去美食廣場..但係又驚食唔哂..
就同成成SHARE啦..HA'食拉麵..食完..
成成去買筆筆..半價呀..CLIPPER''YO..黃色呢...**
ANDTHEN去買頭圈..唔識打..>^<'''之後就走人..
搶地鐵...THZ成成送我返HOME返到HOME..
咁啱JASON打黎..我以為係成成打黎..佢話賣哂D書啦**
嘩..好YA..有2百幾蚊啦..YOYO..之後幫我細佬..
買埋本書...'"唔該哂JASON..**好YAA聽日有2百幾蚊啦..
好開心..''我成副身家而家得20蚊咋''嘩..!!
聽日返SCHOOL..RC
個HELLO KITTY呀..
|