今日唔使返學..yoyo''一早同媽媽落了街=]
媽媽今朝一早交form俾QM''唉唉**
之後11點去咗體育館打波..''得8個人
打呀打..'HAA..好耐冇打波..D波都屎咗..
HAA..要TRAINTRAIN..YAA..!!
打到1點,..走人WIF姚姚..好快到..""
返HOME..媽媽說細佬2點半去面試..+_+
細佬個MISS都打黎..話佢個班有人俾QM收咗..
2點幾同細佬N媽媽落去QM''順便乘機唔着校服
哈;;返到去303AB面啦佢..我走咗去MUSIC睇佢地
唱歌..''哈哈**菁兒佢地係度HAA.之後過返去睇
點知佢面緊試..睇黎都死緊..鄭杏瑜仲有一個我唔知..
佢面完..去返MUSIC室..3點半放.,.返HOME
佢話6點前有打PHONE黎就收..冇既話..睇埋呢幾日
睇吓仲有冇位..17號之前都冇打黎..就冇**
最後都係冇..得好少位..=-=**5點去咗SLEEP
睇埋呢幾日啦要..;;聽日去甲子到註冊先..**
死啦..入唔到QM啦咁..''**好似早D交FORM
個機會大D..D位都俾人收哂啦..=-=早知一早就去,
聽日散學禮`.. 就黎完結啦係2K既時間..唉..唔想呀
|