今日第一日試後活動''尋晚喊咗3次..都係因為d成績
唉..ltaly WIN 咗LU..睇到我好眼瞓呀...=-=GERMANY輸咗
朝早成成打黎..話佢會早..BUT照平時咁..
返學..去郵局等佢..點知佢係上面..如果我唔望上面
都見唔到佢呀..=-=返學..都冇野做..``..落雨..唔使早會..
太好啦```=]聽中史廣播...MISS 曾又要我地聽..
之後答問題..好彩冇抽中我姐....次次第一個一定係19號
就係PUIPUI啦..真慘呢..``講返中文啦...''
好似今次好多人考得好好..''唔知升到F.4會點..唉
ANDTHEN佢又問有冇人帶默書..真係問黎都廢的..
仲有人帶咩..之後佢話記得自己曾經有100分..都出黎拎
班會活動```第一個GAME係KILLER..哈''第一次幾無聊吓
第二次OK既..好彩冇被人KILL姐..=]
第二個GAME係估領袖..哈''估咗幾次..LAST ONE
LOUIS同賴賴被人玩死..估唔到..HAA...受罰了..
跳舞..跳結他他...哈'哈``好搞笑呢賴賴..
第3個GAME玩大風吹...好好玩呢...好驚坐唔到呀..``
輸咗個D...又要爭CHAIR...慘呢..
執好D野..小息啦...;HEA吓HEA吓咁..好快完
聽反黑講座..就黎悶死..係度睇野...
2K班真係勁呢...HAA''去到11點3聽完..走人..
上到去就黎打鐘```睇社排..同黎毛做男仔既MARKER
兩邊都係仁對義..男仔永遠遲開波的..=-=
開住把遮..拎住個分牌..真係好煩,...個天又咁矖''=-=
男義第一局WIN25比15..好快完..仲快過女仔打完第一局
第二局男義WIN25比17定唔知12..好快打完..義社就咁WIN咗
過去睇女仔..義社WIN咗第一局..第二局輸咗...要打第3局
義社又WIN了..兩邊都係義社拎...''勁呢呢呢
恭喜義社
同成成走..去買菲林俾BOTHER...走人...俾個婆婆叫停
講耶穌..OK''快D講完快D走...成成係度拉我..=-=
送佢去搭車..返HOME..俾咗BOTHER..佢就走啦
佢去畢業CAMP..使唔使咁快走人呀..=\BYE FONGWAIKWAN
晏晝睇THE PHANTOM OF THE OPERA...睇咗陣
就去瞓咗陣..打返俾成成..睇TV...''之後落街...**
好快咁返返黎..''聽日第2日試後活動..係2K日子就黎完啦..=(
PS我發覺我既溫書態度係導致我今次D成績咁死既原因
JUST朝早好俾心機溫..晏晝..溫溫吓又瞓咗..=-=野晚又唉...
PS2聽日要開會呢...''
PS3..唔知PORTUGAL定FRENCH WIN呢..睇波''~?!
|