今日9點醒..10點要去MTR度等SHIRLA...''俾D CERT佢
食早餐先...蛋加cheese包包..之後想食麵..食到一半飽死..
換3落去..見到MEN係度..原來佢地都係等SHIRLA..BUT係交錢.
HOPE個個ENROLLMENT到時會好好好好好好好好好..
返返home..冇乜野do..睇TV...等待時間既來臨..HAA
1點個陣成成打黎話遲D..之後再打黎話等佢CALL先落去
點10佢打黎..換3落去呀..哈哈''去到係度啦佢..點知佢以為我帶拍的..
但係佢地都冇叫過我帶..=-=..之後...去買拍..南FUNG..
日本CITY..冇喎..就過景林...瓦時仲同緊個BEE N佢家姐食LUNCH
係佢樓下等佢..等個陣..D蚊蚊.....轁係呀..痕死我啦...吼吼
等到瓦時..就上去拎拍啦..落去打..好熱.冇乜心機打..都係
係體育館打得好玩D..之後佢個個BEE就落黎玩打機..OK...
係度坐係傾計..3點幾走人..同成成去APLLO買孖條食..
行返去新都..想搭地鐵..但係最後冇..成成去買鮮奶撻食
ANDTHEN佢買冰條食..整極都開唔到..=-=,,D汁...
真係..行返去HANG口..成成搭小巴..我返HOME..LU..
聽日要留返係HOME溫下書..CS...都唔知溫邊..哈哈
|