Final EXAM黎啦...死緊呀...唉唉,
今日去搵成成返學.....之後陪佢去美心度買包包食啦
ANDTHEN去百佳買珍寶珠...我想同個位婆婆講..
咁就係見到你先行返快呀..咁而家係快過你排隊呀...=-=
你自己插隊姐...關我地乜事...**排隊就係要快...
買完,,俾珍寶珠俾成成**見到珠珠佢地..落到去.
又見到莫莫莫莫莫菁兒呀..好開心..又俾珍寶珠佢啦..
返到去...又俾珍寶珠俾瓦時TOBEY呀YING金魚呀婷..
本來想俾多個人..但係唔見佢..算數...呵呵..
考中文閱讀...周SIR監..個位搞咗好耐先開考,,,哈
6頁紙..好似係..唔記得..1小時十五分鐘的過去,,
就咁考完.,.好眼瞓呀..MISS程入黎..同我地講D野啦
今日要交作業..OK哂...哈;;我做咗啦..係度好乖呢..
HEA咗陣..又考作文..=-=...MISS鄺監LU...好快作完..
簡直廢話連篇呀..HAA..是但了..講施比受更有福...HAA
完咗..同TOBEY呀YING金魚走...去咗睇野..萬寧..
見唔到..去咗商務睇野...書書書書書...周圍逛的..
最後去A&B...睇碟..沒有的...之後就走人啦...**
好想住係尚德呀..唔想自己一個人返HOME呀..唉
聽日考英文...今日又見唔到佢lu>.<..ADD OIL呢..
|