今日遲醒呀..想6點醒的..點知搭4先醒...''打俾成成同佢講要遲10min
約咗佢搭半呢...=-=''快d着完33...之後執埋波3波褲...走人
成成係樓下啦...行過去體育館**琪琪佢地未黎..就黎7點啦..
搭1琪琪n沈ling黎咗..俾錢..入場先...換咗波褲..唔換波3啦
4個人打住波先...andthen姚姚佢又黎咗哈..打波打波..
黎毛又黎..思思芝芝so肥淑敏n朱WING之後又黎咗啦..
打得個一粒鐘..=-=''之後好似迦密既排球隊黎TRAIN..
睇咗 一陣..黎毛走先..成班人去咗M記食早餐..haa''食咗成粒鐘..
就話去polam打波啦..好開心呀..個度落緊雨..but唔大
之後落勁大,,即刻拎遮呀..哈哈''停雨再打....''
點知打咗陣又落過....走人..去ok..買野飲..之後搭18m
返去南fung...上琪琪個club house玩咗陣..打機..=-=
哈'''之後出咗去打波..好好玩呀...''1點走人..同成成走
佢送到我樓下..''thz..之後佢去搵琳琳..過返西貢度...
返到home..好攰呀..;;換33...=-=.之後食粽...
本來同家姐出街的..但係我瞓着咗.....=-=5點幾醒返..哈
打俾成成..佢返緊home''睇日式麵包王..ha..好睇呢...''
明天...社排FINAL...兩邊都係義對仁...=-='''
義社應該都WIN嫁啦..支持義社呀,.哈哈哈..
|