返學..又落雨..了...''真的是...=-=..呢幾日都係咁..
返到去...見到tobey個書包包..咁早既佢..哈
之後上locker..就見到tobey啦..哈哈''
拎書啦...今日冇早會...玩game...冇興趣,..
因為想瞓教..唉...=-=真係呀...睇書書lu..
中史...悶到我呀...'''就黎瞓啦...=-=powerpoint...
唉唉..又要講埋d勁悶既書...又冇樂趣喎''
socs..原本係英文..分組討論..我好似冇乜點討過..ha
小息..換33...''上pe...平衡木..''悶死...'''==
數學...教書...ok啦..haa'''唔想do呢...
lunch...''食完...悶死...''**is堂要實驗test..
中文...玩game唔似game既野..哈哈'''
isx2..上咗lablu..testtest...ok啦...ha
好快考完...做作業緊住..考完哂...都差唔多放學lu.
上309...''整視藝..其實我冇囉...=-=]
之後5點落咗去食野wif金魚...5點幾上返去...''玩game...
呀哥..蔡文n吳生..睇住我玩...ok哂..我玩埋d低能game
但係好好玩...整野食個..個d又話我實食死個個人.///haa**
6點幾就走人..全部時間都係hea的'''哈哈
tobey同呀ying去搭巴士...金魚搭地鐵..ME返HOME..
個個都唔同路的...哈哈'''明天又下雨了..
|