又要返學啦,,今日,..初初都冇乜雨既..but之後,..
返到去..早會..做埋剩低既評論啦,,..早會...
好悶...''mr 莊...''well...very boring..
上返去..睇書..早讀..用操行分黎引誘我地...=-=
多謝哂..我唔多想喎..哈哈''..睇完..上堂,,
pth..好悶呀..好想快d到f.3'但係又唔想咁快完咗f.2去
自相矛盾...=-=''真的是呀...haa..算了吧..
英文..睇關於madame tussauds既野..yaa
小息..陪呀婷上locker...之後陪埋佢去換埋33
宗教x2...''睇野啦...佩佩n琪琪喊...其實都幾感動的
瓦時...話我似keroro...囉.....=-=吼吼...
lunch,,'''食完...溫吓書咁啦..咁又完咗lu
數學..講計數機...''好勁呀好勁呀..哈哈''
andthen派test...冇咗一分...唔記得寫呀,,
44/45,......................=-=死人陳瓦時'!!
is..默書...;;haa..同柔柔..真係'''哈哈..
之後睇野...講眼的...''好似睇過咁''
中文..好悶呢..講書...最後佢問對比論證n正反立論有乜唔同..
呵呵''答咗一次錯的...''之後惗到...答對了..
haa...''放學..同成成去咗apm..買野..
過返去藍田,..食冷面...之後走人lu...''送成成去搭車車
返homeeeeeeeeeee*
|