今日...sba...太煩了...朝早11點幾..
同林重傾個劇情啦...傾完之後又睇返d野**
2點幾落去school度...嘩,,愈黎愈多人''
missli考喎...過多陣就到我啦...同一個p.w.h
4個都講錯個題目..討錯咗....算數..唔理啦..
一個一個黎咁既...=-='''我最後一個...都係by佢地..
ok哂...'之後等埋呀婷n雪..就去南fung啦...
想買野..買唔到呀....=-=之後食冷麵..呀婷勁好笑''
見到佢個班d人..即刻行第二邊..笑死;''
andthen去千年史買筆筆...=-=用咗40蚊了...
真的慘...緊住返home啦...**4點幾成成打黎''
佢仲係學校..之後傾咗陣..就走去瞓教啦...=-=
haa..7點睇春田花花..勁好笑呀..ha.**
睇完..去咗沖涼**打俾成成..冇人聽...=-=
緊住睇野豬大改造 n食飯'',哈哈'''都ok的''
小丸子太好笑呢..哈哈'''*
|