今日隻眼仲腫...=-=多謝哂囉..睇野好辛苦呀..
落到樓下就見到成成了..''haa..又發現我個層樓
另一個handsome boys''呵呵**去百佳買朱古力啦
買咗m&m n 麥提莎..比dan n呀婷啦..
佢地幫我地整網..haaa..thz哂,,之後見到利口樂..又買埋..
=-=....返到學校..上locker..wif娜娜..娜娜勁衰..行緊返去學校個陣
係後面彈我喎...=-=''今日冇早會..''講mother's day..
睇書..上堂..pth...測野..個8婆曾真好野...屈人屈得佢咁樣
佢話莊錦同家嘉出貓喎..低能的..又話聽日人解釋
但係又唔信人喎;;借借啦你..講吓道理啦..
唔係你啱哂嫁..唔好當你自己係miss就想點就點啦
英文..錄野...唔想呢...個日都冇唱既...
小息上7樓...拎cs作業....去埋圖書館..tobey搵書..冇
落返去..do it....生教x2....last一了...
好悶呢...唔知佢做乜的..下年..係咪仲要...唉.....
lunch..食完..搵呀婷..成日都搵唔到佢..''最後都搵到
數學..呀sir發嬲呢..走出咗去....''但之後都冇乜事..
iss...講耳又係..悶悶地...中文..默完書..
最後一次黎實習lu>...''玩game..好悶...
放學唔使train..係度問戴sir數..之後..同呀婷係度傾
等埋雪就走人..去南fung..食完野..走人了..
聽日要sba..好煩呢..加油呀..大家..ha
|