放完幾日..又要返學..好彩冇乜雨姐''呵
第一個返呀..之後就上locker啦...
做埋個週記去啦..緊住tobey佢地返黎啦...
就講proj;;yaa...早會,,唔使落..玩game
瓦時佢地..估野呀...娛樂個d..唔係我提林重..
林重點會答啱呀..好彩佢俾咗枝珍寶珠我姐
禮物係珍寶珠呀..我好愛的珍寶珠呢...呵
睇書書啦..好好睇呀..''太可愛呢...我想做個個女主角呢..
發夢中呀..哈哈''妄想的傢伙呢...KAA..好可愛唷..!!
IS...教眼個D野,...''唔唔...遠薄近厚..呵呵''聰明..KAA
CHIN,..TEST..有PART..要重新做過呀,.,.
哂咗好多時間呀...''=-=//真係呀..又唔一早講清楚''
做緊個陣先講..太慢了....搞到我要塗走哂....''!!
小息...搞RPOJ..今日PRE啦,..'''YAAAAAA**
數學..呀SIR發嬲..其實都唔算啦,,因為LOUIS瞓低..
呀SIR又要講得好好笑咁..但係佢都為我地好姐''
琪琪叫佢教返書..但係戴SIR又好似有好多野講咁
PROJ..我地先啦...咁咁咁PRE完啦...好多人問問題..
@口@...''陳HON MING生真係..唉..終於發覺佢真係好矮吓
第二組..黎毛佢地個組..陳HON MING係都要佢地PRE埋
下一堂唔好嫁咩..搞到要遲放...''真係呀...PROJ!!!!!!!
LUNCH,..''唔想食呀..唔知點解...唉''
之後係度傾計啦,,''冰冰N TOBEY,..仲有LOUIS
講台灣..勁好笑呀..呵呵''**D節目勁好笑..!!!!!!!
英文X2..都係睇DAVID COPPERFIELD啦''
FLY咗好多...''PRIDE N PREJUDICE都係買DVD好..
有埋個ENDING..!!''個ENDING一定唔可以少嫁''!!
同呀YING傾啦..哈哈''VCD真係慘...**買咗個D仲慘..
好彩我未買姐..其實係我冇錢...=-='''真係慘呀我''
SOCS..係度分組討論個D啦..其實我冇囉...
係度同呀YING講野...冇理過咁...真係衰嫁姐...=-=
放學..去練波波''好攰呀..有一日會死嫁''
之後同成成N思思走..去買野飲WIF 成成..再送佢去搭車;
等車..個陣..勁想發脾氣呀..!!''都唔適合做..做乜要人做姐
人家好唔想嫁..你知唔知姐...''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!**
好想大嗌呀..不過唔通係街度大嗌咩,,''成成真慘..俾我出氣咁..
送埋佢上車..就返屋企..日日都要做掌上壓呢..!!!!!!!!
|