今朝想打俾成成..但係唔知會唔會阻住佢比賽
so冇打啦'''12點9出門口..遲到了...去到車尾見到瓦時''
原來佢都啱啱到嫁''hee...兩個都遲到..andthen就去mk啦
同瓦時係度傾計啦..估到去到mk都遲到嫁啦''哈哈
去到1點半...搵成成..佢食埋lunch啦,..本來陪佢食的..=-=
之後去搵找換店..兜咗個大圈囉...見到d賣碟啦;;去睇''
有pride n prejudice啦...buthaa.找換店旺中有的..換完之後..
就行啦..旺中''行行吓..成成去買糖糖啦...haa..
之後成成同瓦時買褲褲..瓦時又話要簡單d...ok''
買咗短褲佢地..哈哈,,之後陪我去買外套啦...50蚊,,
andthen去買黑襪襪lu,...緊住瓦時去買33n外套''
又去買埋黑鞋..太奄尖啦佢..真係'''=-=**
買完去買野飲啦....一路飲一路行吓啦...飲到一半唔想飲...
之後搭地鐵去寶琳先,.,,go新都..同瓦時係後面見成成咩住個袋
好似流浪咁...''之後瓦時惗起電車男.,.改成成做單車女..
andthen就話地鐵女啦..哈哈''真係好似呀...!!
新都去睇碟啦..睇pride n prejudice啦...仲有
The Phantom of the Opera/but冇買到..
去睇吓有冇黃色既columbia水樽啦...搵到..
本來勁開心的..but點知有個海獅樣..即刻勁hurt呀...!!
買鮮奶撻啦;;啱啱有3個呀..haa'''我都係食咗一半唔想食...=-=
瓦時今次好大''洗''呀..之後送瓦時返home啦'''**同成成買魚旦食呢..
返到hang口..成成買雪糕食啦...係地鐵站散啦...
返到home先記得黑襪n外套係成成度,,打俾成成
成成黎咗我樓下lu..叫佢上埋樓..令埋俾我啦,.
哈哈..拎完..tv做乒兵波就睇啦..哈哈''
|