又要返學啦...真係好眼瞓呀...3點個陣..d雷電真係勁呀''
好嘈呢...好彩瞓得返姐..唔係'..真係死緊呀..=-=
返學...冇咩落雨..黃色暴雨..廢廢地的..哈**
andthen同tobey上locker...]]haa..;;tobey又病病地啦;;
落到去''冇咩野做,,.''冇早會啦又..濕呀ma...''
個段時間又係改正..=-=太悶了..閱讀又係咁過
pth...很悶呢''真的是...幸好還是很快過去'''
英文...教書書...冰冰金魚佢地教啦..唔唔
小息...做埋is作業3題去''哈**之後就交啦''
柔柔整跌咗我d野啦''量角器就此game over了''
十分膚淺呢''成成拎黎黏返...ok哂''哈
生教x2...講真真係好悶呢;;之後要我地做功課啦....
lunch..''食完野..同冰冰上locker啦'''
拎心聲張ws黎做..哈哈''做完俾lailai..
之後搵成成啦''yaa''之後同娜娜落咗去f.1寫野
哈''數學..講ws...唔唔..之後又係功課..ws堂上做完啦*
is...改默書...andthen講書..有d呀sir講得好好笑''
中文...有人黎睇miss劉上堂啦''好眼瞓...放學去113室..
睇話劇..就黎笑死啦''之後係度玩下注個d野啦'''
5點走人...上返去拎書..上locker wif嘉欣ying n金魚啦
拎完書..等埋嘉欣n金魚...就走人啦..
ps...唔見咗學生證...唔知死咗去邊...
thz呀ying呢..呵呵''

|