今日去咗買micmic同眼仔啦..搭9去郵局等成成
佢出camp啦..哈哈''之後去咗新都啦..''去到瓦時樓下個陣..
就打俾佢啦..叫佢落黎陪我去買啦//but佢唔肯落..先呃佢得我一個人
haa..佢信了..係foodcount等佢啦..''成成食野''
之後去咗一期買啦..買咗個MIC先..想睇吓第二度D眼仔係咪好D..
BUT都係去返個間..哈哈''之後陪成成瓦時佢地去買碟N書書啦..
5點幾走人了..同成搭MTR..去千年史買野啦緊住...
5點半就返到HIOME啦..'就裝啦...搞掂了...**HAA
|