返學返學..落到樓下.,.遲到了..哈哈..成成SOR呀吓..!!
上LOCKER啦...早讀早會冇咩野做了...中文X2...
講野講成堂...OK哂..得一堂作文,,,多謝哂囉,,**''
作到小息,,,作哂先俾小息...唉,,煩,,,''是但咁作埋去''
就上LOCKER拎書..唔記得拎電腦呀,,=-=唔係唔使咁趕,,,
之後英文,,上309B..好悶呀,,,''唉唉.,IT...講完書就整野啦,,
LUNCH...食完..睇波...同小FING傾計啦,,YAYA,,
入返去,,過多陣就打鐘啦...SOCS啦,,冇咩點上了...
IS,,,講吓功課就聽書..但係拉咗去第二度講,,,SO冇講書囉,,
數學..蔣SIR最後一日..唔想上堂嫁...;;BUT佢要教完書
之後係度答問題拎糖糖啦,,ANDTHEN阿Q同KADIS係度尖叫,,,
笑死了.哈哈...譚小姐哭了出來,,..嘈喎...;;咁呀SIR最後一日呀MA..
黎毛同琪琪讀咗 烏冬寫D野俾全班聽,,,''哈哈...好好笑,,!!
放學,,,有得練波啦..等咗勁耐啦,''!!好想好想練呀,,
分咗兩組啦..''同班BOYS C打...6點走人..送成成搭車..
之後成成又送返我..哈哈..'放假啦,,,;開心心呀,,,!!
|