今日7點醒咗...8點落到樓下等成成同瓦時'']]估唔到我咁遲先落去''
佢地都仲遲過我到啦`..ok哂..之後就返學同成成去換返pe33出去''
換完..係出面整野..水樽樽''痴野呀]]**搭9就入禮堂啦**
全部f.2都係度啦''講野''真係好煩..分完物資就上去113室''我地班大部分都係113室度啦...
without健體操啦]]都係DIY手工藝啦n唱歌啦''哈
初初係度整整啦..之後係度畫手畫面呀....I LOVE 2K!!
烏冬係我塊面度畫星..ok''左手寫咗好多次2K..but成日冇咗呀
唉唉''DIY n唱歌兩邊都要..but唱歌都冇咩點啦..都係琪琪佢地唱'
有婆婆上去唱了...''有對公公婆婆勁勁勁勁恩愛呀''
11點9就要人落去..''之後講完野..影完相..話上返去執野啦..執完就落返去;''
再講野..真係好煩呢;'!!!!12點8放啦..去換33wif成成''**之後就返咗屋企
換完3食埋飯..2點半去搵成成同瓦時..''hhaa**今次唔使等佢地啦''!!
go 圖書館 wif成成..個還書個度game over咗''之後搵書書啦..成成搵Titanic呀..!!
搵唔到..;;之後去借..我有書過期咗呀...5 DAYS........我以為啱啱好tim**=-=
andthen去新都..''同成成坐咗係度...狂影鞋,.影極都影唔好///影咗唔知幾次呢''
其後回家了.....'''成成行得好慢..又好重呀..拉到我好鬼攰呀!!
|