今日最後一日ut啦,,**今日落到去..成成就差唔多黎到啦,,
今日算啱啱好啦..哈哈''返到去..借咗tobey d ws黎溫啦..**
socs..林仔監..做得哂呀..'haha..但高分就...
算啦 ...英文卷''reading..真係..算啦...**
上locker啦..之後去更亭個度整聽日義工d野啦..
10點幾送呀ying去搭車車...''等車個陣係度傾計了..
andthen..返返去,,就洗水樽樽wif 瓦時n成成..
見到周sir問佢拎糖..用隻虾換咗3粒....**haha..
12點幾走人了...我返屋企...**冇錢錢了..1點去搵成成n瓦時''
go 藍田**yaya...佢地揀33真係搞到連我都熨埋呀...''
之後成成買咗短褲啦...瓦時去買鞋鞋..緊住行吓咁啦..
瓦時又買33啦...''見到舒婷n倩婷啦..一齊行了''去許留山飲野..
4點就走了**送瓦時n倩婷去到polam**送舒婷樓下...
成成送我到樓下..哈哈''之後佢返小學了..so先咁早返**
唔儲錢錢了...哼哼..算啦///明年今日先儲啦...哈XD**
|