朝早陪咗媽媽去買餸啦..ahha..本來去bodycheck..
最後都冇去...打返俾成成n瓦時叫佢地去先啦...
yaya..之後12點幾打俾成成問佢地係邊啦..睇吓佢地check完未..
12點11就出去藍田m記搵成成n瓦時啦...''thz成成俾m&m呀..!!
lozzz 成成..哈哈''係度傾吓計..勁好笑呀..哈哈'']]andthen
jason生黎咗..遲哂到..ahha..''之後就搭mtr去kt...'
jason帶成成買鞋鞋啦..明老點咁..哈'']]成成係度睇鞋''
成成勁like黑n白囉...''haha..之後choose咗好耐終於買到了..
去咗apm行吓咁..其實係我買野飲..哈哈''又搭mtr過返藍田///**
去睇吓黑鞋瓦時..''都係冇...']又搭mtr去寶琳..去foodcount度坐吓咁啦..
成成佢地買野飲..5點幾又1走人了..送瓦時返屋企先...
之後去咗圖書館..借書...我好好人咁借咗3個位俾jason借囉..
真係勁好人呀..哈''[返屋企啦..''好眼瞓呀...=-=]]
聽日有冇人陪我去買野呀...=-=唉...
|