今日返學啦..換33先啦..勁熱.//''更衣室好濕呀..-0-
換完上去啦...上locker,.''好少書呀..ahah-**
落到去..又陪娜娜上多次locker啦...yaay..
好熱呀呀....早會...勁熱呀..又唔開冷氣既..!!真是,,!!!!!!!!
問包包借本書黎撥啦..哈哈''同嘉欣冰冰輪流咁撥,,哈
上返去,,,勁涼呀..嘩...哈哈''睇咗陣書就打鐘了..
數學..戴sir教返..算係重溫啦...!!哈哈...
pe...傳吓波..之後走籃..andthen就玩比賽啦,,,
同陳雯佢地打..入咗兩波呀,,,哈哈''..我地win咗呀..
akak..之後入去溫啦..哈哈''換33....**
小息了...視藝x2..講野..好悶..又要拍野了..!!
lunch...;;食完,..條橡筋斷咗..冇人有橡筋....
so唔綁啦...but d hair勁勁勁勁翹呀,,,>^<''!!
唉,,中文..miss劉教書...唔多想囉..**
英文x2..又睇cartoon啦...''ok..有個鏡頭早知佢要kiss嫁啦..
我同呀ying講要kiss就快d啦....真係呀...哈哈''
放學...同成成一齊啦..rainie都黎啦...之後買完野,,,送rainie返屋企..
之後打算送成成搭車車..但係成成行行吓有野要買..
又行返過去啦..之後go 南fung..見到琳琳佢地啦..
食野了..多謝成成呀,,,哈哈,,!!;;5點幾走人...
送成成去搭車車...等埋佢上車啦..kakak..!!
|