返學啦今日又..遲咗醒..搞到遲到..sor shing

之後唔開遮...哈哈''入到學校見到張sir係更亭
又俾佢鬧啦''話落雨又唔帶遮..''冷3就記得帶...
淋病點算呀...ok哂''又俾佢鬧啦;;唉唉**
返返去上去...上locker啦''緊住就冇野做啦''
冇早會又係改野...=-=作文有兩篇唔合格又實用文黎嫁
是但啦..冇天份''哈哈;;冇計的...好耐冇睇書咁
又係問人借time for student 度過閱讀課''hee
中文x2..講小組討論..分組討啦...俾d片俾我地睇先''
3k的..莊生係度''哈''之後分組啦;;賴賴佢地個組要錄低呀..
講icq''之後又俾返賴賴個組黎睇啦''hee
小息''hea吓hea吓咁..kaakaa**
英文..一開始玩埋之前個game''haa,,琪琪n賴賴個組win咗
講國際音標啦 ''it..講gif個d野...整圖圖''
lunch..食完野..上locker..本想幫呀ying搵is作業''
點知佢自己搵咗..哂氣的''=-=之後過咗陣又夠鐘
英文,,,本來係socs轉咗堂'309啦上咗..國際音標又係''
music...睇歌聲魅影 The Phantom of the Opera...haa
勁好睇呀..好想睇埋去呀...good呀''哈哈'
數學..派卷..5個人滿分..me..37/35''第一次咁高分...=-=
之後冇帶書呀...搞到呀ying都冇..又唔好意思呢''!!
呀sir俾佢細個d相俾我地睇呀..好可愛呀細個..哈
之後戴sir幫我地上咗locker..thz冰冰呢..!!
放學..整proj..之後5點同成成走 了...
去南fung..見到呀清呀,..好耐冇見啦;;haa**
送埋成成去搭車車...5點11到home..!!**
|