星期2''25/4
又返學啦''冇落雨呀今日..好掂呢''!!呵
返學上locker...必做的事..哈哈''落返去''
做中史,,,冇早會''算..今日冇乜野好打..
pe..玩到攰=-=''籃球..好好玩呀..又俾呀sir話''--*
數學就咁又有一個好名啦;;呵呵'''太好了*-*
放學終於有得返train波啦''哈哈''做埋體能就走'
本來送成成搭車車...but之後唔想有車個陣就黎
想黎又冇得''佢就陪埋我返home去第二度搭車車啦
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 465 | »