今日還是要返學...返到去..即刻上locker..
癈事要做中史呀ma..落到去做啦**之後都係唔做啦..
ha..早會啦...好凍..我feel....=-=''就凍死咁制**呠呠
上返去..睇瓦時借俾個我個本書...我在雲上愛你..
中史..悶死我啦..andthen數學..本來英文...
but轉了堂..聽日後日都冇數學..ok..
講英文assignment啦,,''HAA...
小息..落去換33...''HAA...PE..跑9分鐘...
15個.....真係廢事為呢D咁博呀...=-=單數先..的
之後上返去..數學呀SIR俾咗好多時間俾我地RECESS
教咗陣書就做WS...LUNCH..食飯..食完陪呀YING佢地換33
之後去買5枝益力多...THZ林生生N JASON''呵呵
呀YING最快飲完..TOBEY最慢...KAAA...太慢了**
陪冰冰去校務先,,,上返去..溫書書..
中文..MISS曾返了...係度問人有冇問題..好似逼人咁
又話用5-8分鐘解釋..OVER咗勁多多多多多呢//=-=
ISS...默書..,死咗.錯咗個醃漬法/....呠呠//勁HURT
聽書..玩測聽力...呵呵...'''放學上LOCKER..放完書..
行返落去一半..先唔記得拎SOCS..=-=''
上返去..陪埋呀YING去圖書館...借書..做book report..
同成成落去聽日呀sir講做裁判d野..啦..換3
去紅十hea.....同娜娜佩佩係度傾計..
之後成成睇完波落埋黎...就一齊了...5點3散咗走人..
go車fung wif 成成..個波羅冰俾個衰女包..小儀搶咗**
送成成去搭車...之後就返home了...**
|