今日..成成打黎話未上車..叫我遲D落去..
SO我咪遲D落去啦..返學...=-=悶死...
上LOCKER..YAA..好多書呢..DAY B...
星期5冇早會...睇書書.,,戴SIR...講2H玩APPLE
我地班HERMAN同烏冬畫APPLE...俾戴SIR鬧
話要佢地小息要食咗佢''**嬲嬲地咁...
中文X2..要作文.議論..分析題目都分咗好耐吓
得返10分鐘..佢話作咗DD..可以返HOME作呀..
咁咪作D俾佢啦..HA''小息...戴SIR要佢地食APPLE..
戴SIR洗叿APPLE去..削咗D皮''就食啦..之後呀SIR好熨呀,..
之後佢係度話烏冬..佢冇帶大簿..''..佢好嬲,,好大聲咁話佢..
推跌張枱呀..鬧咗好耐啦...之後就英文堂LU...
LISTEN堂..YA''**好快咁過....又到了IT
上513...冇啦啦MISS 程入黎話CHECK吓個個D書..
應該有人唔見書啦..=-=..一定係]]-**之後冰冰仲上黎拎key
上堂啦...''**陳妙婷又入過黎搵LOUIS家嘉N莊KAM輝..
烏冬係佢後面...=-=....都知乜事LU...**落堂..LUNCH
成個LUNCH...唔見咗烏冬...=-=TAM小姐唔見咗本IT,,
係烏冬個LOCKER搵返...=-=SOCS..睇完野..都唔使上
考試都考幾多吓,,又要DICT啦..唔多想呀...>*<''
IS...又睇ETV,,睇完講書...烏冬仲未返黎
數學...呀SIR話烏冬俾人停學喎...之後又上堂/..\
放學,,同黎毛淑雯做MARKER..做男仔...社排..
仁對愛...我地一致支持仁社..第一局佢地WIN咗
第二..本來WIN緊的..點知輸返...第2局仁社WIN咗LU..
女仔個面..義一面倒WIN咗德..同成成RAINIE走人..
送RAINIE落樓下..之後陪成成去買碟..獨家試愛.,.
出咗LU..之後去南FUNG..睇到琪琪佢地啦..
行返去個陣..見到虫爸爸n呀傑呀..好耐冇見呢..MISS YOU
送成成去搭車啦..之後...''返HOME個陣..又見到了..HAA
|