今日天氣都是這樣子''haa..悶死了...上locker..
兩次呀..要陪楊娜娜上啦...=-='''之後佢俾戴sir....=-=
返課室先,,YA...今日早會玩GAME...D問題..真精彩:;
我地個組WIN咗呀..有朱古力食,,好開心呀..一人一盒
睇報紙啦...上堂...''PTH..口試..未到我..20號考先HHA
英文...GRAMMAR QUIZ...多謝哂囉../=-=
死咗啦一定..小息..上LOCKER...整爛咗冰冰D野
SOR...生教先..俾CMT話...同柔柔玩呀..哈哈'
宗教..自由活動似的..MISS冇返呀..哈哈''多好
LUNCH..食完..陪冰冰落去..之後見到呀婷..
上返去..冇野做''賴賴..哈哈.....................
數學..冇乜特別..I LOVE MATHS...哈哈;;
IS..講英文..''哈哈..冇乜點呀..陳雯呀...HAA..蔥...
中文..默書..又要小測了...咁多既....放學打社排
輸咗呢...輸得很樣衰呀..算了吧...唉...''**宜落兩局死咗呀..
GO車FUNG..見到娜娜楊儀佩佩..傾咗陣..佢地走先..
6點走人...又見到了...唔制呀..>^<!送成成去搭車車..返HOME!!
|